Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 24 uur na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, zon- en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we samen met PostNL en DPD. Wij hanteren normaliter de service, vandaag besteld = morgen in huis mits de betaling voor 13:00 uur bij ons binnen is op de betreffende dag.
Er kan eventueel vertraging om verschillende redenen optreden.

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Je bestelling wordt gemiddeld binnen 1 werkdag na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, zon- en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we samen met PostNL en DPD.

Mogelijk is de betaling niet voor 13:00 uur bij ons binnen gekomen. Dan is de levertijd een dag extra. Neem contact met ons op, zodat we samen kunnen uitzoeken wat er aan de hand is en een oplossing zoeken.

Is de indicatie van de levertijd verstreken? Neem dan ook contact met ons op, zodat wij het kunnen uitzoeken. Uiteraard zullen wij dan ons best doen om het pakketje zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen.

 

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dat?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van je bekend is.

Wil je alsnog jouw orderbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in op de contactpagina, dan kijken wij of dat deze alsnog jouw kant op kan komen.

 

Hoeveel bedenktijd heb ik op mijn bestelling?

Er geldt een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen. Beslis je toch om het terug te sturen, dan kun je het pakket binnen 14 dagen terugsturen naar ons magazijn. Neem daarvoor altijd even contact met ons op.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Cocktail Flamingo besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar producten. Toch kan het voor komen dat je, om verscheidene redenen, een bestelling retour wenst te zenden. Een retourzending dient te allen tijde van tevoren te worden aangemeld Cocktail Flamingo. Kosten voor retourneren binnen de bedenktijd worden door Cocktail Flamingo voor rekening genomen.

Hoe zend ik mijn bestelling retour?

 

  1. Neem contact op met Cocktail Flamingo.
  2. Na akkoord sturen wij een link waar de retour op geregeld kan worden.
  3. Vul al je gegevens in.
  4. Print de label uit, plak deze op de doos en breng het pakket naar het door jou gekozen service punt.

 

Het totaalbedrag inclusief verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen terugstorten. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat wij de flessen onbeschadigd terug hebben ontvangen. Bij eventuele schade wordt er geen geld teruggestort.

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van jouw bestelling maakt Cocktail Flamingo gebruik van de diensten van PostNL en DPD. Je krijgt een mail als je bestelling is verzonden en vervolgens een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Indien je niet aanwezig bent, biedt de bezorger het pakket aan bij de directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. Normaal wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Is deze ook niet succesvol, dan wordt het pakket bij een afhaalpunt afgegeven en deze blijft daar 3 weken liggen.

Kan ik ook bij jullie magazijn afhalen?
Jazeker.
Deze optie is ook te selecteren bij het afrekenen. Hiermee bespaar je bezorgkosten.

Het adres is:

Innovatie 8
6921RN Duiven

Je kan terecht tussen 10:00uur en 12:00uur op werkdagen. In het weekend en feestdagen zijn wij gesloten.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice.

Mocht het pakket al onderweg zijn, dan kunnen wij het pakket opnieuw sturen. Hiervoor worden de bezorgkosten wel opnieuw in rekening gebracht. Verzendkosten zijn €4,80,  dus check de gegevens voor het bevestigen van de bestelling.

Wij zullen een nieuwe betaallink naar je sturen voor de nieuwe verzendkosten. Na betaling hiervan en als het oude pakket weer retour komt, zullen wij het pakket opnieuw naar je sturen.

 

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘BESTELLEN’. Maak daar een keuze uit de producten en voeg ze toe aan het winkelmandje. Daar kunt u kiezen om verder te winkelen of af te rekenen. Vul vervolgens gegevens  in en betaal veilig via iDeal, Paypal, Creditcard, VVV Giftcard en bankoverboeking. Je kunt ook kiezen achteraf te betalen met Klarna.

Het is niet mogelijk om per email, social media of telefonisch te bestellen bij Cocktail Flamingo

 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met de Klarna klantenservice.

Zodra het pakket door Cocktail Flamingo wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur.

Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Cocktail Flamingo, komt de factuur bij Klarna te vervallen.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL

De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Achteraf betalen via Klarna

Liever achteraf betalen? Geen probleem dat kan met Klarna! Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna. Maak je gebruik van Klarna dan betaal je aan Klarna, niet aan Cocktail Flamingo.

Creditcard

Bij Cocktail Flamingo kun je betalen met je Visa, Mastercard en Maestro creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

PayPal

Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt op Paypal.com aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

 

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen via Klarna niet goedgekeurd?

Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna klantenservice.

 

Ik heb een kapot of verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkeerd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

0